Политика на испорака на производи

Испораката може да ја спроведеме само на територијата на Република Македонија. Сите производи ќе Ви бидат доставени на адресата за испорака која задолжително треба да ја доставите при креирање на нарачката.

 

Цената на испорака за нарачки над 2.000 ден. за физички лица, и над 6.000 ден. за фирми, е бесплатна, а цената на испорака за нарачки под 2.000 ден. за физички лица, и под 6.000 ден. за фирми, е 100 ден. или 150 ден., во зависност од тежината на пратката и адресата на испорака, и за точниот износ на истата ќе бидете информирани кога ќе Ве контактираме за да ја потврдите нарачката. Доколку цената на испорака не Ви одговара, нарачката можете да ја откажете, без никаков надомест од Ваша или наша страна. Пред испораката на производот, купувачот ќе биде телефонски контактиран, на телефонскиот број оставен за контакт, за потврдување на нарачката, информирање за цената за достава, и датумот и времето на испораката.

 

Периодот за испорака е 24 часа од моментот на потврдување на нарачката. Во согласност со нашите можности, призводот ќе Ви биде доставен во најкус можен рок. Купи Алат го задржува правото да го продолжи рокот на испорака со претходен договор со купувачот. Испораката се врши преку нашата служба за испорака или преку надворешни соработници. Испорака во Сабота, во Недела, и во неработни денови, не се врши. Доколку нарачката е направена по 16 часот, истата ќе биде проверена од наша страна наредниот работен ден, и откако ќе Ве контактираме и ќе добиеме потврда од Ваша страна, започнува да тече периодот за испорака. Доколку нарачката е направена во Петок по 16 часот, во Сабота, во Недела, или во неработен ден, оваа процедура започнува од првиот нареден работен ден. Во рокот на испорака не се пресметуваат викендите и неработните денови.

 

Испораката на производот се врши на наведената адреса за испорака од страна на купувачот. Секој купувач е должен при превземање на производот, да го провери од евентуални оштетувања при транспорт, а доколку се работи за повеќе производи, да провери дали некој производ недостасува. Доколку производот е испорачан оштетен, или одреден производ недостасува од нарачката, купувачот треба да не информира веднаш, како би преземале мерки за отстранување на ненамерната грешка. Во овој случај, трошоците за замена на производот нема да бидат на товар на купувачот.

 

Во случај купувачот да сака да го врати производот, не по наша вина или вина на доставувачот, и сака да му се врати уплатената сума на производот, тогаш од крајниот износ ќе биде одбиен трошокот за транспорт. Доколку купувачот сака да го замени производот, должен е да го чува неоштетен, неотпакуван и неупотребуван заедно со сите приложени документи. Доколку има доцнење на испораката од страна на компанијата која е ангажирана за извршување на испораката, Купи Алат не може да преземе никаква одговорност.

Loading...
Loading...
Loading...